Robertin cinayətləri

Salam.

Son zamanlar Robert haqqında çox eşidirəm. Yenə də öz ampulasındadır. Bir vaxtlar məni öldürmək istədiyi kimi, yenə də insanları güllələyir, öldürür, gənc qızları zorlayır. Bunlar hamısı cəzasız qalır.

Robert məni də öldürmək istəmişdi. Ancaq mən qaça bildim. Robertin yaxın dostlarından olmuşam. Bir dəfə bir tanış gənc qızı zorlamaq istədiyini mənə dedi. Dedim ki bəlkə lazım deyil. Dava düşdü. Mən Roberti vurdum. Dediki qaç canını qurtar yoxsa səni öldürəcəm.

Robert narkotik istifadəçisidi. Mənimlə yoldaşlığı zamanı ağır dozalı tabletkalardan və kokaindən istifadə edirdi. Hallı Robert ilə, halsızı arasında böyük fərq var idi. O bütün cinayətlərini narkotik maddələrin təsiri altında edib.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

